Veelgestelde vragen
algemeen
Welke betaalmethoden zijn er?
Ideal
Paypal
Afterpay/Riverty
Bancontact
KBC/CBC
Belfius
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
Op maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 16.00 uur.
Hoe kan ik contact opnemen met Prowallet?
Wordt jouw vraag niet beantwoord op deze pagina? Dan helpt onze klantenservice je graag verder! Je kunt ons bereiken op 085 - 303 56 14 en via info@prowallet.nl.
Over onze wallets
Hoeveel pasjes passen er in de Prowallets?
Dit hangt af van het model. We raden aan om in de aluminium kaarthouder maximaal 6 pasjes te plaatsen. Afhankelijk van de dikte van de pasjes kunnen er vaak ook meer in, maar met 6 zit je altijd goed.
Zijn de Prowallets gemaakt van echt leer?
We proberen zoveel mogelijk pu leder te gebruiken. De reden hiervoor is dat we het belangrijk vinden om onze co2 footprint zo minimaal mogelijk te houden. Vergeleken met echt leer is deze vorm van kunstleder stukken duurzamer.
Hoe kan ik een review schrijven?
Wij horen heel graag wat je van jouw Prowallet vindt. 2 Weken na aankoop ontvang je een verzoek tot review via de mail. Heb je deze niet ontvangen? Op de productpagina van jouw wallet kun je heel eenvoudig een review schrijven.
Bestellen
Wat is de levertijd?
De bestellingen worden iedere werkdag ingepakt, verzendklaar gemaakt en verstuurd vanuit ons eigen warehouse.
Maandag voor 16.00 uur besteld is maandag verstuurd.
Dinsdag voor 16.00 uur besteld is dinsdag verstuurd.
Woensdag voor 16.00 uur besteld is woensdag verstuurd.
Donderdag voor 16.00 uur besteld is donderdag verstuurd.
Vrijdag voor 16.00 uur besteld is vrijdag verstuurd.
Zaterdag besteld is maandag verstuurd.
Zondag besteld is maandag verstuurd.
Waar blijft mijn bestelling?
Via de ontvangen track&trace zal Postnl je op de hoogte houden over de bezorgtijd.
In verband met eventuele drukte bij Postnl kan de verzendtijd langer duren. In de track&trace wordt altijd de meest recente status weergegeven.
Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen via de e-mail?
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de spam map beland is. Controleer deze map daarom ook altijd eerst. Heb je de bevestigingsmail binnen een uur na het plaatsen van de bestelling niet ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Annuleren is alleen mogelijk als je nog geen mail hebt ontvangen dat je bestelling is verzonden. Als annuleren niet meer mogelijk is, heb je de mogelijkheid om je bestelling te retourneren binnen 14 dagen.
Verzenden, ruilen & retour
Waar blijft mijn bestelling?
Via de ontvangen track&trace zal de bezorger je op de hoogte houden over de bezorgtijd.
In verband met de huidige drukte kan de verzending langer duren dan je gewend bent. In de track&trace wordt altijd de meest recente status weergegeven.
Duurt de verzending langer dan 4 werkdagen? Neem dan even contact met ons op.
Ik heb niet alle bestelde producten ontvangen, en nu?
Heb je niet alle producten ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder.
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen. We willen dit uiteraard zo snel mogelijk oplossen en je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice.
Ik wil mijn bestelling ruilen. Hoe doe ik dat?
Wil je een andere kleur of een ander product ontvangen dan is dit uiteraard geen probleem!
We raden aan om je bestelling te retourneren. De stappen hiervoor vind je op de pagina Ruilen & Retourneren.
Als je bestelling voldoet aan de retourvoorwaarden, zullen we overgaan tot betaling.
Je kunt voor het product dat je graag wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik wil mijn bestelling retourneren
Geen probleem! Binnen 14 dagen kun je jouw wallet zonder opgave van reden eenvoudig retourneren.
Je vindt de instructies op de Ruilen & Retourneren pagina.